Over ons

Over Ons

Voeding voor de volgende generatie!

“Grote dingen worden gedaan doordat een serie kleine dingen bij elkaar worden gebracht”


Onze merk Tidjoori is meer dan 15 jaar geleden ontstaan toen de eigenaar Mr. Krishnakoemar Khoenkhoen, een Nederlandse zakenman, het moeilijk vond om voor zichzelf en zijn gezin gezonde eten te vinden tijdens het reizen. De naam “Tidjoori” heeft een Indiase oorsprong en betekent “schat, dierbaar”, welke gelijk onze missie verklaart om voor mensen te zorgen en onze volgende generatie.

Gezien de verschillende schandalen met eten en dierlijke ziektes de afgelopen periode en het verlangen om de bevolking te willen adviseren dat Vegetarisch/ Veganistisch eten niet altijd geloof gebonden is of hoeft te zijn, hebben wij dit totaal nieuwe concept geïntroduceerd. Wij willen hiermee ook bewijzen dat Vegetarisch/ Veganistisch eten niet saai hoeft te zijn.

Tidjoori biedt een groot assortiment aan 100%Veganistiche/Vegetarische/ Biologische producten. Binnenkort wordt ons assortiment ook uitgebreid met vers Biologische groente en fruit.
Onze producten worden voornamelijk in Europa geproduceerd volgens Europese Regelgeving en zijn streng gecontroleerd.Wij zijn erin geslaagd om mensen bewuste keuzes te laten maken over hun gezondheid en ook gezonde eten aan te bieden wat niet saai is.
Onze C.E.O. Krishnakoemar Khoenkhoen zei: “Tidjoori is nooit puur een business geweest voor ons maar onze streven om de gedachten van de maatschappij te verbeteren met betrekking tot; gezond eten, een zaad te planten van gezonde gewoontes, meer zorgen voor onze kinderen en meer vriendelijk voor de hele omgeving te zijn. Vandaar onze leuze “Voor de volgende generatie”, welke goed van pas is bij onze merk. “Door mijn eigen gezin te voeden en alternatieven te moeten zoeken voor mijn eigen kinderen, hebben we de ervaring opgedaan om het gat in de markt te vullen en het gebrek aan keuzes waar veel ouders zich mee geconfronteerd worden op een dagelijkse basis.”
Nu zijn we blij om de veranderingen te zien die wij de afgelopen jaren waargemaakt hebben. Steeds meer mensen verlangen om meer “groene” factoren toe te voegen aan hun dagelijks dieet. Ons concept verspreidt nu over de gehele Midden-Oosten en Azië. Onze producten zijn verkrijgbaar in supermarkten in Dubai, Hong Kong en binnenkort in India.
Het gaat allemaal om één woord namelijk “keuzes.” Wij moeten als mensen elke dag keuzes maken en we kunnen kiezen om onszelf en onze kinderen op een betere manier te voeden. Dit ondersteunt ook een duurzame samenleving.